آدم مهمونی کاخ سعدآباد هم دعوت باشه وقتی دلش گرفته میخواد بزنه بیرون و فقط گریه کنه....چه برسه به مهمونی امشب....
منم اومدم..
دلم گرفته... خیلی زیاد....
خیلی زیاد تنهام...
آبی آسمانی...ما را در سایت آبی آسمانی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 31