اگرچه روز اول همه چی پیچید تو هم و گوشی سوخت اما الان گوشی تعمیرشده برگشته تو خونه...
پریشب از ناپلئونی حرف زدیم و دیشب یه بشقاب پر شیرینی که وسطش یه دونه ناپلئونی بود اومد در خونه... و ناپلئونی شیرینی نیس که همیشه تو خونه همه باشه!
امشبم که تو دفتر نوشته ها همینکه اسم خانم پ را که بیشتر 6ماه هست ندیدمش نوشتم، دقیقن همون لحظه بهم پیام داد! اونم اشتباهی...
بهم گفت تو خیلی سیمای قوی داری و مدل وصل شدنت به خاطر تقواییه که تو زندگی داری..
تقوا
تقوا
تقوا
آبی آسمانی...ما را در سایت آبی آسمانی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 35